- Podizanje svesti kod potrošača
- Dvosmerna komunikacija
- Monitoring reputacije
- Povećanje prodaje
Naravno, svaki posao ima svoje speifičnosti i mi, u razgovoru sa našim klijentima, pažljivo biramo strategiju online nastupa, pa tako i u kom ćemo intenzitetu i na koji način koristiti benefite reklamiranja na društvenim mrežama.
Društvene platforme pružaju veću mogućnost za povezivanje sa Vašom publikom. U stvari, marketing na ovim platformama je jedan od najkorisnijih načina za reklamiranje Vašeg poslovanja.
Bez obzira da li pružate informacije, delite linkove ili dajete posebne ponude svojim pratiocima, ove platforme su odličan način za interakciju, povezivanje i konverziju.


Ako niste na Facebook-u, Vi ne postojite – to definitivno važi i za kompanije. Kombinovanjem kreativnog pripovedanja i analitičkih podataka potrudićemo se da Vaše poruke dobiju oni koji su za njih najviše zainteresovani.

Instagram je jedna od najsvestranijih marketinških platformi za društvene medije i pruža različite formate sadržaja i opcije prodaje – od stvaranja Instagram prodavnice do jednostavnog angažovanja publike putem IGTV video zapisa.

LinkedIn je daleko najvažnija društvena mreža posvećena predstavljanju i uspostavljanju kontakata sa poslovnim partnerima. Ovde možete izgraditi online zajednicu, poboljšati svoj ugled i predstaviti sebe kao lidera u određenoj oblasti poslovanja.